Microsoft Dynamics 365 pro perfektní servis

Dynamics 365, Field Service, Servis, Servis v terénu, Zákaznický servis

Aplikace Microsoft Dynamics 365 for Field Service je na míru přizpůsobena servisním společnostem. Usnadňuje koordinaci práce, prováděné v místě u zákazníka, a je tak tím pravým pomocníkem pro všechny firmy, které poskytují instalace, opravy a údržby různých zařízení. Výhody řešení Field Service ale oceníte, i pokud zajišťujete například pečovatelské služby, úklidové služby nebo další typy servisních prací. Jedná se o moderní podnikové aplikace, které jsou samozřejmě přizpůsobeny k využití i na mobilních zařízeních. Potřebná data tak mají vaši lidé přehledně k dispozici kdykoliv a kdekoliv.

S Microsoft Dynamics 365 for Field Service dokážete spravovat a řídit veškeré firemní procesy od prvního kontaktu se zákazníkem až k úspěšnému vyřešení zakázky včetně následné péče. Smyslem aplikace je, aby vaše firma měla vždy ty správné pracovníky s těmi správnými znalostmi a dovednostmi na správném místě s nástroji a vybavením, které je potřebné pro perfektně odvedenou práci. Služby tak poskytnete rychle, kvalitně a k plné spokojenosti klienta. S Microsoft Dynamics 365 for Field Service budujete dobré jméno firmy, šetříte náklady a zvyšujete zisk.

S aplikací Microsoft Dynamics 365 for Field Service se můžete těšit na rozvoj a růst. Podnikový software pro řízení služeb v terénu přináší mnoho výhod, jako jsou například:

  • centralizace plánování zakázek a práce techniků díky přehledu v reálném čase
  • online aktualizace dat dle komunikace a oznámení od techniků v terénu
  • efektivní využití a úspora času všech pracovníků díky komplexnímu řízení zakázek
  • rychlé řešení instalací a oprav, preventivní údržba
  • schopnost predikce poruchy zařízení dříve, než se stane, díky využití internetu věcí
  • řízení skladu a nákupu
  • spolupráce kdykoliv a kdekoliv díky využití řešení na mobilních zařízeních
  • dostupnost dat i v režimu offline

Jak to funguje v praxi? Zákazník zjistí problém a zavolá na servisní linku. Dispečer v online přehledné plánovací tabulce vyhledá technika, který je v nejbližším okolí klienta, a navrhne čas servisního zásahu. Po odsouhlasení dispečer naplánuje práci a popíše zakázku do rozvrhu přímo danému technikovi. Ten v dohodnutém čase přichází na místo určení k zákazníkovi s potřebnými informacemi a problém vyřeší. S klientem rovnou může projednat další opatření, plán údržby, výměnu součástek nebo doporučí nové služby či produkty.

Podívejte se na video, které shrnuje hlavní přínosy řešení Microsoft Dynamics 365 for Field Service.

Zaujalo vás řešení nebo máte další dotazy? Rádi s vámi vše projednáme a doporučíme technologie odpovídající potřebám vaší společnosti. Kontaktujte nás.

Sledujte dále naše aktuality, připravujeme další tipy, jak posílit konkurenceschopnost a být moderní firmou v době digitální transformace. Představíme vám konkrétní příklady servisních společností, kde již technologie Microsoft Dynamics 365 fungují k plné spokojenosti vedení, zaměstnanců i zákazníků.

Pin It on Pinterest

×