Na trhu práce již nemusíte bloudit

Human Resources, LinkedIN, Microsoft Word, Office 365, Resume Asistant, Talent

Nemůžete na trhu práce najít vhodné volné kandidáty? A nebo ti zaměstnanci, které byste chtěli pro sebe, pracují někde jinde? Jak vám mohou technologie pomoci přitáhnout talentované lidi?

Ať už hledáte zaměstnance, nebo jste na druhé straně a toužíte po práci snů, je pro vás určen náš článek o síle spojení Microsoft Dynamics 365 for Talent a LinkedIn. Těm, co se poohlížejí po nové práci, ukážeme, jak snadno vytvořit poutavý životopis s pomocí LinkedIn a Office 365. Díky novým technologiím bude vaše CV vidět. Vše je totiž nyní propojeno.

Talent – to je, oč tu běží

Do svého týmu chcete ty nejtalentovanější.  O svých schopnostech vás musí přesvědčit uchazeči o práci hned od začátku, tedy už ve svém životopisu. Cesta k setkání může být pro obě strany velmi spletitá. Pročítání desítek životopisů, často obsahujících zcela nepodstatné informace, vyčerpá nejednoho personalistu. Jak pomoci firmám nalézt žádané profesionály? A jak usnadnit lidem hledání nejlepší nabídky na trhu práce? Dvě otázky, jedna odpověď. Propojte LinkedIn a cloudové služby společnosti Microsoft.

Microsoft a LinkedIn je nepochybně silné spojení na poli personalistiky i ve světě networkingu. Již dříve jsme psali o komplexním řešení Microsoft Dynamics 365 for Talent. Jedním z dalších velmi užitečných nástrojů je novinka posledních dní – Resume Assistant pro uchazeče.

Již nikdy nudné životopisy

Vytvořte životopis na míru vybrané pozice na pár kliků.

Představte si, že reagujete na zajímavou pracovní nabídku. „Pošlete nám životopis a my se ozveme,“ dozvíte se nejčastěji. A tak usedáte k počítači a aktualizujete své CV na míru oslovené firmě. Víte, že máte pro danou pracovní pozici nejlepší předpoklady. Ale jak do toho nudného dokumentu zajímavě a přehledně popsat své dovednosti, zkušenosti či přednosti? A co kdyby se vám přímo ve Wordu automaticky objevovaly inspirativní návrhy od jiných profesionálů z daného oboru?

Office 365 Resume Assistant vám s tím dokáže pomoci. Jakmile si vyberete požadovanou pracovní pozici a obor činnosti podnikání, analyzuje aplikace miliony LinkedIn profilů a ve výsledné statistice zobrazí příklady popisu práce odborníků z vaší profese. Předkládá tipy a inspiraci při úpravě dokumentu přímo v aplikaci Microsoft Word.

Díky Office 365 Resume Assistant najdete snadnější cestu k úspěšné spolupráci. Zajímavá je také funkce Open Candidates, kterou na LinkedIn můžete upozornit náboráře, že jste otevřeni novým pracovním příležitostem. Pak už vám nikdy neunikne žádná zajímavá nabídka.

 Nejlepší pracovní pozice na dosah ruky

Dle LinkedIn 70 % dotazovaných amerických profesionálů uvedlo, že při psaní životopisu mají největší problém se srozumitelným vysvětlením vlastní profilace. Dále 50 % potvrdilo, že nepřesné přizpůsobení životopisu určité pracovní pozici může být překážkou k úspěchu.

Office 365 Resume Assistant i díky AI (umělé inteligenci) oživuje práci s aplikací Microsoft Word v přímé integraci s LinkedIn. Svůj životopis variabilně přizpůsobíte na míru vytouženým pracovním příležitostem. Prostředí LinkedIn vám nabídne více relevantních informací odpovídajících profesnímu profilu. Vše vidíte ve stejném okně, kde upravujete dokument. Pracovní nabídky jsou individuálně zobrazovány dle profilu a aktivit konkrétního uživatele.

Office 365 Resume Assistant analyzuje záznamy o pracovních pozicích z více než 11 milionů nabízených pracovních nabídek na LinkedIn. U každé otevřené profesní pozice ihned zjistíte, co daná firma požaduje. Svůj životopis pak lépe přizpůsobíte konkrétním požadavkům. Jinými slovy, hledání práce nikdy nebylo snadnější.

Dostupnost Office 365 Resume Assistant

Resume Assistant je v současnosti zaváděn v programu Insiders. To znamená, že je v testovacím režimu a jen na pozvání. V období následujících měsíců bude ale dostupný pro všechny uživatele Office 365.

Vše kolem řízení lidského kapitálu 

Nyní se podívejme na problematiku hledání zaměstnání a nových zaměstnanců z druhé strany. Tedy ne z pohledu uchazeče, ale z pohledu personalisty. Hledá-li vaše firma moderní a praktické nástroje pro řízení lidského potenciálu, přečtěte si o řešení Microsoft Dynamics 365 for Talent. Klíčovým zájmem každé organizace je nalezení těch správných lidí, jejich následná adaptace a péče HR oddělení rozvíjet a vzdělávat nejen nové zaměstnance, ale i stávající pracovníky.

Běžný zaměstnanec, který odejde před ukončením zkušební doby, stojí firmu v České republice v průměru 320.000 – 370.000 korun (započteny jsou náklady na výběr zaměstnance, jeho adaptaci, zaškolení atp.). Už tři ztracení zaměstnanci vás připraví o 1 milion korun.

Microsoft Dynamics 365 for Talent je úzce provázán s LinkedIn. Urychluje administrativu kolem náborového procesu díky možnostem ověření kvalifikace kandidátů, automatickému plánování přijímacích pohovorů podle dostupnosti kalendářů zúčastněných stran, ale také díky rychlé zpětné vazbě mezi HR oddělením a manažerem, který se s kandidátem setkal.

Řešení přináší v každé fázi náboru aktuální informace. Díky tomu je rozhodování o přijetí uchazečů snazší a kvalifikovanější. Microsoft Dynamics 365 for Talent podporuje procesy spojené nejen s oslovením potenciálních zaměstnanců, ale i s adaptačním cyklem a řízením rozvoje lidského kapitálu (např.: platové ohodnocení, kompenzace, školení, certifikace, absence, pracovní ohodnocení, výkonnost zaměstnance).

Pro vyhledání nových pracovníků, jejich rozvoj a zajištění jejich profesní loajality je tím pravým řešením Microsoft Dynamics 365 for Talent! Tento produkt od společnosti Microsoft, jako i ostatní cloudové služby, je již připraven na podporu procesů kolem agendy GDPR. Například životopis může být smazán v rámci zákonem definované doby, pokud nedostanete další souhlas ke zpracování těchto osobních údajů.

Samozřejmě, že k získání pozornosti zajímavých kandidátů vám pouze technologické nástroje pro HR stačit nebudou. Jde především o to, aby se vaše HR oddělení mohlo proměnit a cíleně propojit své aktivity s marketingem firmy. Aby u vás chtěli lidé pracovat, potřebujete jim ukázat, že jste ti nejlepší na trhu.

Naším cílem je, aby všechny firemní procesy běžely rychle a kontrolovaně. Oblast řízení lidského kapitálu není výjimkou. Získávání zaměstnanců, péče o ně a jejich rozvoj je základem fungování každé úspěšné společnosti. Poradíme vám, jak posílit svou pověst dobrého zaměstnavatele. Přečtěte si více o našem řešení nebo nás přímo kontaktujte.

Pracujeme pro váš byznys.

Zdroj: https://blog.linkedin.com/2017/november/8/Creating-your-resume-just-got-a-whole-lot-easier-with-Microsoft-and-LinkedIn

Video: https://youtu.be/0wQ6K0o7IiM

Pin It on Pinterest

×