Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Poskytujte svým zákazníkům tu nejlepší péči a služby. Cloudové řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service poskytuje nástroje pro centralizovanou správu zákaznických interakcí a personalizovanou podporu.
Získejte 360° pohled na zákazníky a ucelený přehled o jejich aktivitách, potřebách i preferencích. S využitím AI asistence Microsoft Copilot zrychlíte a zjednodušíte komunikaci a automatizujete rutinní úkoly. Výsledkem je loajalita a spokojenost vašich zákazníků. Na jedné integrované platformě s přehledem propojíte všechny komunikační kanály pro poskytování konzistentních a kvalitních služeb.
Přínosy Microsoft Dynamics 365 Customer Service pro vaše služby zákazníkům:
- Personalizovaná zákaznická podpora s využitím dynamického přehledu nad historií interakcí se zákazníkem a souvisejícími daty pro vyřešení všech požadavků k jeho plné spokojenosti.
- Automatizace opakujících se činností s pomocí AI nástrojů a Microsoft Copilot, ať už jde o odpovídání na běžné dotazy nebo standardizované řešení požadavků. Uvolněte kapacity svého týmu pro řešení komplikovanějších případů.
- Zpětná vazba a optimalizace za pomoci nástrojů pro provádění průzkumu spokojenosti a nástrojů pro analytiku a reporting v rámci optimalizace služeb a další podpory s využitím řešení Customer Voice.
- Centralizovaná a efektivní správa kontaktů v propojení všech komunikačních kanálů, včetně e-mailů, telefonů a sociálních sítí pro zjednodušení komunikace a všech interakcí a poskytování spolehlivých a konzistentních služeb.
Centrální správa zákaznických dat a využití AI
Dynamics 365 Customer Service spojuje veškeré interakce se zákazníky do jednoho prostředí, včetně historie nákupů, kontaktních údajů a předchozích požadavků. Využití pokročilé analytiky posílené o prvky AI Microsoft Copilot vám pak zajišťuje hlubší vhled do chování zákazníků a predikcí jejich potřeb. Díky tomu mohou vaši pracovníci efektivněji reagovat a personalizovat komunikaci.
Automatizace a asistence AI Microsoft Copilot
K dispozici jsou vám nejmodernější technologie pro automatizaci rutinních úkolů, jako je směrování zákaznických dotazů nebo generování odpovědí na základě analýzy dat. To zajišťuje, že i složitější problémy mohou být řešeny rychleji a efektivněji. Microsoft Copilot například také poskytuje vašim pracovníkům návrhy odpovědí v reálném čase. Díky tomu je produktivita vašeho týmu vyšší a reakční doba rychlejší.
Omnichannel podpora
Se svými zákazníky komunikujete napříč všemi dostupnými kanály, ať už e-mailem, telefonicky, přes chat nebo na sociálních sítí. Za pomoci AI a asistence Microsoft Copilot automatizujete směrování dotazů a rychlou komunikaci přizpůsobenou přesně podle požadavku a potřeb daného zákazníka. Váš tým přistupuje ke všem komunikačním kanálům v jednom rozhraní, takže mají ucelený přehled a mohou rychleji správně odpovídat k plné spokojenosti zákazníka cestou, která mu zrovna vyhovuje.
Zákaznická spokojenost a proaktivní služby
S nástroji Customer Voice snadno vytváříte průzkumy a získáváte zpětnou vazbu od svých zákazníků. Za pomoci Microsoft Copilot pak data rychle analyzujete, získáte doporučení a uvedete je do praxe pro optimalizaci služeb. Díky tomu můžete nejen okamžitě reagovat na reference, ale také činit proaktivní kroky pro zlepšení zákaznické zkušenosti a celkové kvality poskytovaných služeb.
Výkonnostní analýzy a AI podpora v reálném čase
K dispozici jsou vám nástroje Power BI s prvky umělé inteligence, díky čemuž můžete sledovat výkonnost svých pracovníků v reálném čase, efektivitu všech operací a identifikovat případné nedostatky. Microsoft Copilot vám poskytne návrhy na zlepšení pracovních postupů a efektivnější organizaci práce. Pokročilé analýzy a reporting jsou zde pro vaše data-driven strategie pro zvýšení celkové produktivity, finanční optimalizaci a zlepšování efektivity zákaznického servisu.
Co o Dynamics 365 říkají jeho uživatelé?
Další produkty
- Business Central
- Finance
- Supply Chain Management
- Customer Service
- Field Service
- Sales
- Project Operations
- Customer Insights & Marketing
- Commerce
Microsoft Dynamics 365 Business Central
Komplexní ERP pro malé a střední podniky.
Podnikový informační systém ERP v cloudu pro malé a středně velké podniky posílený o nejnovější funkce AI. Pokrývá ty nejdůležitější oblasti jako jsou finance, nákup a prodej, služby, výroba.

Microsoft Dynamics 365 Finance
ERP pro střední a velké podniky
Robustní nástroj pro ekonomické řízení větších podniků i s komplikovanou organizační strukturou.

Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management
Komplexní technologické řešení pro vaši logistiku.
Splňuje i ty nejnáročnější požadavky na systémy SRM a SCM a pomůže vám překonat všechny výzvy oboru, jako jsou rostoucí náklady, požadavky na rychlé dodání nebo globální expanze.

Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Dejte svým zákazníkům tu nejlepší péči a výjimečné služby.
Podniková aplikace pro centralizovanou správu všech zákaznických interakcí a personalizaci podpory.

Micosoft Dynamics 365 Field Service
Revoluční řešení pro poskytování servisních služeb na té nejvyšší úrovni.
Využívejte moderní technologie pro snadné řízení servisu a údržby, koordinaci práce techniků a realizaci servisních zásahů.

Microsoft Dynamics 365 Sales
Komplexní CRM, které splňuje i ty nejnáročnější požadavky pro obchodní management.
Dynamics 365 Sales vám poskytuje vše potřebné pro efektivní a přehlednou správu leadů, identifikaci a prioritizaci potenciálních zákazníků.

Dynamics 365 Project Operations
Pro plnou kontrolu nad každým projektem od A do Z
Microsoft Dynamics 365 Project Operations sjednocuje prodej, správu projektů, zdrojů a financí do jediné platformy, která pokrývá celý životní cyklus projektu – od prvotního plánu až po finální fakturaci.

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights & Marketing
Úspěšný marketing založený na relevantních datech.
Inteligentní platforma Customer Insights vás provede orchestrací celé cesty zákazníka, od jeho oslovení a zaujetí až po prodej a pozitivní reference.

Microsoft Dynamics 365 Commerce
Komplexní řešení pro retail, online i offline prodej.
Pro komplexní správu všech maloobchodních procesů, e-commerce a prodejních míst.
