Přínosy CRM Microsoft Dynamics 365 for Sales pro váš management obchodu a marketingu:

  • 360° pohled na zákazníka díky sjednocenému přehledu dat z různých zdrojů na jedné platformě.
  • Personalizovaný přístup s využitím funkcí AI asistenta Microsof Copilost pro vytváření personalizovaných nabídek, rychlé vyhledání dat a komunikaci se zákazníky vedoucí k jejich zájmu a plné spokojenosti.
  • Řízení leadů a sledování pipeline s možností identifikace a prioritizace potenciálních zákazníků, včetně automatizace pro sledování interakcí a přehled o aktuálním stavu každého obchodu.
  • Vyšší produktivita obchodního týmu s posilou v podobě AI asistenta Microsof Copilot, který zastane rutinní úkoly a nudnou agendu. Díky tomu se mohou vaši obchodníci více soustředit na prodej a péči o zákazníka.
  • Optimalizace prodejního cyklu díky schopnosti včas identifikovat a odstranit překážky v prodejním procesu pro rychlejší uzavírání obchodů.
  • Flexibilní reporting a data-driven rozhodování na základě okamžitých podrobných analýz, reportů v reálném čase.

Lead Management

Dynamics 365 Sales vám poskytuje efektivní nástroje pro správu leadů a obchodních příležitostí. Díky tomu máte neustálý přehled nad aktivitami potenciálních zákazníků, pomáhají vám funkce automatizace jejich přiřazování obchodníkům na základě pravidel, např. geografická oblast, produkt nebo typ zákazníka. Hodnocení pak probíhá podle pravděpodobnosti konverze za pomoci nástrojů pro Lead Scoring. Žádný potenciální zákazník tak nezůstane bez povšimnutí a vaši obchodníci se mohou soustředit na ty s největší šancí uzavření obchodu.

Řízení prodeje a sledování Pipeline

Přehled o obchodních příležitostech v jednotlivých fázích prodejního cyklu je vám k dispozici ve zobrazení Pipeline Managementu. Grafické zobrazení pomocí Kanban pohledu umožňuje snadné přesouvání příležitostí mezi fázemi, zatímco funkce pro Opportunity Scoring vám pomáhají hodnotit příležitosti podle pravděpodobnosti jejich uzavření. Díky tomu máte neustálý a jasnou představu o celkové hodnotě pipeline a lepší předpoklady pro identifikaci klíčových obchodních příležitostí.

Automatizace prodejních procesů

Pro zjednodušení a zrychlení prodejního cyklu, včetně automatizace workflow jsou vám k dispozici AI nástroje v podobě Microsoft Copilot. Od prvního kontaktu až po uzavření obchodu jsou všechny procesy podporovány funkcemi pro automatizaci úkolů, vytváření e-mailů a sledování zákaznických interakcí. Výsledkem je nižší administrativní zátěž a vyšší produktivita vašeho obchodního týmu.

Optimalizace prodejního cyklu

Díky nástrojům pro sledování rychlosti uzavírání obchodů a osvědčeným postupům prodejních strategií je možné optimalizovat jednotlivé kroky prodejního procesu. Funkce Sales Automation zajišťují, že vaši obchodníci mohou rychle reagovat na příležitosti a zkrátit tak dobu potřebnou k uzavření obchodu.

Monitoring výkonu obchodního týmu

Samozřejmostí řešení Dynamics 365 Sales je detailní přehled o výkonnosti jednotlivých obchodníků i celého týmu pomocí Performance Dashboards a KPI Monitoring. Systém sleduje klíčové ukazatele výkonnosti, jako jsou počet uzavřených obchodů, rychlost konverze leadů a dosažení prodejních kvót, abyste mohli svůj tým řídit ještě efektivněji. K dispozici jsou vám také nástroje pro monitoring a přehled o veškerých aktivitách obchodníků i jejich úspěchu.

Finanční predikce a forecastování tržeb

K dispozici jsou vám přesné předpovědi tržeb na základě aktuálních dat z pipeline a analýzy a doporučení za pomoci nástrojů umělé inteligence. Také můžete sledovat plnění stanovených prodejních cílů a přizpůsobit strategie pro dosažení lepších výsledků.

Řízení vztahů se zákazníky (CRM)

Dynamics 365 Sales nabízí komplexní přehled o zákaznících pomocí funkce Customer 360° View, která vyhodnocuje veškeré interakce a obchodní příležitosti. Díky Customer Insights získáte data-driven doporučení, která vám pomohou zlepšit personalizaci nabídek a komunikaci. K dispozici je vám i hodnocení kvality vztahu se zákazníkem, díky čemuž můžete včas identifikovat ty, kteří potřebují více péče a pozornosti.

Mobilní a bezpečný přístup

S mobilní verzí Dynamics 365 Sales mohou vaši obchodníci přistupovat k potřebným informacím odkudkoli. Mohou zadávat nové kontakty, aktualizovat poznámky, vytvářet nabídky a smlouvy přímo v terénu, což zlepšuje jejich produktivitu a flexibilitu. Díky pokročilému zabezpečení je zajištěna ochrana citlivých dat.

Spolehlivá a rychlá analytika a reporting

Dynamics 365 poskytuje pokročilé analytické nástroje jako je Power BI, které odhalují obchodní trendy, identifikují nové příležitosti a optimalizují prodejní strategie. Real-time reporting poskytuje vašim obchodním týmům i manažerům potřebné informace pro rychlé a strategické rozhodování na základě spolehlivých dat.

Co o Dynamics 365 říkají jeho uživatelé?

Modernizace ERP z NAV na Dynamics 365 Business Central

„Po více než 10 letech s Microsoft Dynamics NAV byl přechod na Dynamics 365 Business Central jasnou volbou. Nové řešení nám zajistilo moderní analytiku, lepší integraci a efektivnější práci. Následný přechod na nový modul Mzdy a Personalistika BA4 Payroll zefektivnil také naše HR procesy.“ Ing. Renata Hajná, Finanční ředitelka, České lupkové závody, a.s.

ERP Dynamics 365 Business Central pro nemocnici

„Po pečlivém zvážení všech aspektů padlo rozhodnutí pro ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central a už po půl roce provozu se ukázalo, že to byl krok správným směrem. Rozplynuly se i počáteční obavy o bezpečnost. Cloud prokázal vysoký stupeň zabezpečení, včetně správy dat.“ Mgr. Lukáš Gola, Manažer IT oddělení Nemocnice Havířov

Od SAPU k Dynamics 365

„Implementace Dynamics 365 byla velká výzva, nejen kvůli řízení projektu na třech kontinentech, ale i kvůli různým časovým pásmům – Mexiko, Šanghaj, Praha. Byl to náročný proces vyžadující pečlivou koordinaci a sledování chyb. Podařilo se nám efektivně integrovat systém do přibližně padesáti entit naší globální sítě.“ Jan Lesný, Operations and Finance Director of CEE region, NOARK Electric

Automotive CRM Marketing v CarTec Group

„Marketing modul Automotive CRM nám především zrychlil a zjednodušil práci. A otevřel nové možnosti. Díky jednotnému nakládání s daty mezi obchodem a marketingem očekáváme i zvýšení profitability, ale to posoudíme až po delším používání.“ Hana Jelínková, CRM Manager, Cartec Group

 

Další produkty

Microsoft Dynamics 365 Business Central

Komplexní ERP pro malé a střední podniky.

Podnikový informační systém ERP v cloudu pro malé a středně velké podniky posílený o nejnovější funkce AI. Pokrývá ty nejdůležitější oblasti jako jsou finance, nákup a prodej, služby, výroba.

Více informací

Microsoft Dynamics 365 Finance

ERP pro střední a velké podniky

Robustní nástroj pro ekonomické řízení větších podniků i s komplikovanou organizační strukturou.

Více informací

Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management

Komplexní technologické řešení pro vaši logistiku.

Splňuje i ty nejnáročnější požadavky na systémy SRM a SCM a pomůže vám překonat všechny výzvy oboru, jako jsou rostoucí náklady, požadavky na rychlé dodání nebo globální expanze.

Více informací

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Dejte svým zákazníkům tu nejlepší péči a výjimečné služby.

Podniková aplikace pro centralizovanou správu všech zákaznických interakcí a personalizaci podpory.

Více informací

Micosoft Dynamics 365 Field Service

Revoluční řešení pro poskytování servisních služeb na té nejvyšší úrovni.

Využívejte moderní technologie pro snadné řízení servisu a údržby, koordinaci práce techniků a realizaci servisních zásahů.

Více informací

Microsoft Dynamics 365 Sales

Komplexní CRM, které splňuje i ty nejnáročnější požadavky pro obchodní management.

Dynamics 365 Sales vám poskytuje vše potřebné pro efektivní a přehlednou správu leadů, identifikaci a prioritizaci potenciálních zákazníků.

Více informací

Dynamics 365 Project Operations

Pro plnou kontrolu nad každým projektem od A do Z

Microsoft Dynamics 365 Project Operations sjednocuje prodej, správu projektů, zdrojů a financí do jediné platformy, která pokrývá celý životní cyklus projektu – od prvotního plánu až po finální fakturaci.

Více informací

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights & Marketing

Úspěšný marketing založený na relevantních datech.

Inteligentní platforma Customer Insights vás provede orchestrací celé cesty zákazníka, od jeho oslovení a zaujetí až po prodej a pozitivní reference.

Více informací

Microsoft Dynamics 365 Commerce

Komplexní řešení pro retail, online i offline prodej.

Pro komplexní správu všech maloobchodních procesů, e-commerce a prodejních míst.

Více informací

Související články

CRMDynamics 365 SalesObchod a marketing
Jak vybrat CRM v podnikových aplikacích Microsoft Dynamics 365
Co vše nabízí Microsoft Dynamics 365 pro váš obchod, marketing a péči o zákazníka? Je z čeho vybírat.
Celý článek
AICRMERPMicrosoft Copilot
Co dokáže AI Microsoft Copilot v podnikových aplikacích Dynamics 365
Projděte si, s čím vám pomůže AI Microsoft Copilot v Microsoft Dynamics 365.
Celý článek
Business CentralDynamics 365 FinanceERP
Jak na strategický výběr ERP systému a migraci do cloudu s Microsoft Dynamics 365
Projděte si klíčové informace a potřebné kroky pro hladký průběh, minimalizaci rizik a maximalizaci přínosů modernizace ERP ve vaší firmě…
Celý článek
Poptávka