Zákaznický servis
Co dělá váš servis skvělým? Schopnost rychlé reakce a okamžitého řešení požadavků, kvalita služeb, odbornost a profesionalita i vstřícnost a ochota pracovníků. To vše zvládnete s aplikacemi pro poskytování služeb a řízení servisních prací Microsoft Dynamics 365.
Pomohou vám naladit se na jedinečnost každého zákazníka, získat jeho spokojenost a loajalitu, včetně těch nejlepších referencí. S využitím AI asistenta Microsoft Copilot budete mít komplexní přehled o všech interakcích a automatizované procesy, které vám umožní řešit požadavky rychle a efektivně. Podívejte se jak.

Přínosy Dynamics 365 pro vaše zákaznické a servisní služby

Omnichannel service
díky němu jste zákazníkům stále k dispozici napříč všemi dostupnými prostředky, za asistence umělé inteligence, chatbotů, formou interaktivní online komunikace i za využití samoobslužných portálů.

Rychlé řešení zakázek
vám pomůže s dokonalým přehledem. Od prvního přijetí zakázky vám poskytuje schopnost okamžitě vyhodnocovat, prioritizovat a přiřazovat zákaznické požadavky tomu správnému technikovi, ať už podle odbornosti, časové i lokální dostupnosti nebo dalších potřebných kritérií.

Management zakázek
díky perfektní spolupráci zajistí zákaznickou spokojenost. Spolupráce vašeho týmu, rychlá efektivní komunikace a snadné sdílení informací, znalostí i zkušeností poskytne vše potřebné pro získání spokojenosti zákazníků a jejich loajality i těch nejlepších referencí.

Silný obchod
usnadní rozvoj, inovace a růst prodeje na poli servisních služeb. Významně posílíte zákaznickou spokojenost za pomoci prediktivních nástrojů a samoobslužných řešení. Nabídněte svým klientům produkt či službu podle jejich potřeb v ten správný okamžik.

Top dispečink
je nutností k dosažení spokojenosti zákazníků. Je mnoho cest, jak vás mohou zákazníci oslovit. Předčete jejich očekávání a buďte vždy připraveni na každý případ a dotazy prostřednictvím jediné platformy pro komunikaci a správu služeb.

Personalizovaný přístup
vám umožní získat hluboký vhled do potřeb a chování zákazníků za pomoci pokročilých analytických nástrojů. Zlepšete cílení nabídek a zákaznickou spokojenost díky dokonalé znalosti a schopnosti predikce zákaznických preferencí.

Proaktivní péče a predikce
díky využití IoT. Za pomoci prediktivní analýzy předcházíte problémům. Proaktivní servis zvýší spokojenost zákazníků.

Škálovatelnost a integrace
díky možnostem propojení s dalšími aplikacemi a platformami. Vše snadno přizpůsobíte rostoucím potřebám své firmy i zákazníků.
Co, jak a kde konkrétně využijete
Obchod a péče o zákazníka
Vyřešte všechny zákaznické požadavky a dotazy rychle a efektivně za pomoci automatizace, asistence AI Microsoft Copilot a komplexního přehledu o všech interakcích na jedné platformě.
Správa servisních požadavků a reklamací
Sledujte přehledně a v čase stav každé zakázky, plánujte servisní zásahy a poskytněte zákazníkovi vždy aktuální informace o průběhu řešení jeho požadavku.
Analytické nástroje pro přizpůsobení služeb
Získejte 360stupňový pohled své zákazníky, konsolidujte data z různých zdrojů a dodávejte na jejich základě personalizované služby za pomoci nástrojů speciálně přizpůsobených pro marketing.
Zpětná vazba od zákazníků a sledování zákaznické zkušenosti
Měřte spokojenost svých zákazníků a analyzujte jejich zkušenosti za pomoci snadného vytváření dotazníkových formulářů a získávání hodnocení. Díky tomu pak můžete neustále zlepšovat své služby k jejich plné spokojenosti.
Vzdálená asistence při řešení servisních problémů
Váš technik u zákazníka bude vždy připraven vyřešit každou situaci za pomoci okamžité dostupnosti zobrazení potřebných informací pro daný případ, ať už jde o dostupnost požadovaného zboží či materiálu a nářadí pro opravu. Za asistence prediktivní a generativní AI efektivně vyřídíte každý požadavek.
Plánování a řízení servisních týmů v terénu
Sledujte harmonogram zakázek a plánujte práci i cesty svých zaměstnanců na základě jejich odbornosti a aktuální vytíženosti. Poskytujte rychlé a efektivní služby bez zbytečných prodlev a snižte náklady na cestovné.