Nákup, sklady a logistika
Optimalizujte řízení nákupu, skladových operací i logistiky za pomoci specializovaného řešení Microsoft Dynamics 365. Moderní integrovaná platforma vám poskytuje pokročilé nástroje pro správu dodavatelského řetězce, plánování zásob a zvýšení efektivity celého nákupního managementu. Propojte všechny procesy a využívejte nejmodernější technologie poháněné AI a Microsoft Copilot.

Přínosy Dynamics 365 pro váš nákupní management

Automatizace nákupních procesů
od vytváření objednávek až po jejich vyřízení, včetně propojení s dodavateli pomocí integrovaných portálů. K dispozici jsou vám nástroje pro efektivní správu cen, slev i dodacích podmínek, snížení administrativní zátěže nebo usnadnění dodavatelských jednání.

Optimalizace skladových operací
díky nástrojům pro řízení zásob, plánování příjmu a expedice zboží. Dynamics 365 vám poskytne možnost optimalizovat skladové kapacity a zrychlit pohyb zásob pro rychlejší a kvalitní dodávky zákazníkům.

Přehled a kontrola nad dodavatelským řetězcem
ve všech oblastech od sledování zásob v reálném čase až po sledování dodávek. To vám umožní lépe řídit dopravu, minimalizovat prostoje a zefektivnit logistické procesy.

Snížení nákladů na nákup a provoz
využitím Power BI a dalších analytických nástrojů poháněných AI a s asistencí Microsoft Copilot. Optimalizujte dodavatelské procesy, minimalizujte zásoby a zlepšete finanční rozhodování na základě přesných dat.

Prediktivní údržba a správa majetku
díky využití IoT a pokročilým funkcím AI. Snáze tak předejdete poruchám strojů a zařízení ve skladech a zajistíte plynulý provoz bez nečekaných výpadků.

Škálovatelnost a přizpůsobivost
flexibilní platformy Dynamics 365 vám pomůže přizpůsobovat a kombinovat řešení podle měnících se tržních podmínek, aktuálních potřeb firmy a dalšího růstu.

Centralizovaná správa dodavatelských vztahů
včetně hodnocení výkonu, sledování smluv a historie objednávek. Pro posílení partnerské spolupráce a zajištění lepší vyjednávací pozice.

Integrovaný finanční management
díky propojení nákupních procesů s dalšími finančními moduly pro automatickou synchronizaci nákladů, přesné sledování rozpočtů a včasné platby dodavatelům, což přispívá k finanční transparentnosti a optimalizaci cash flow.
Co, jak a kde konkrétně využijete
Řízení nákupních procesů
K dispozici jsou vám pokročilé nástroje pro automatizace všech nákupních procesů, jako je vytváření objednávek, správa dodavatelských smluv a sledování výkonu dodavatelů. Integrace s dodavatelskými portály vám umožňuje rychlejší schvalování a sledování objednávek.
Optimalizace skladových operací
Automatizujte skladové procesy jako je příjem, uskladnění zásob a expedice zboží. Zvyšte přesnost inventur a optimalizujte prostory díky dostupnosti vždy aktuálních dat na jedné přehledné platformě. To vše s posilou AI a asistence Microsoft Copilot.
Logistické plánování a distribuce
Zajistěte své firmě bezproblémové přesné dodávky a minimalizaci nákladů na dopravu za podpory nástrojů pro pokročilé plánování logistiky. Sledujte dopravu v reálném čase a hlídejte termíny dodání.
Prediktivní údržba a správa skladových zařízení
Proaktivně spravujte údržbu a snižte prostoje zařízení ve skladech díky prediktivní analýze a plánování údržby.