Obchod a marketing
Marketing, obchod a služby zákazníkům jako jeden spolupracující celek pro dosažení vašich prodejních cílů. Podívejte se, jak vám s tím pomohou CRM aplikace Microsoft Dynamics 365.

Přínosy Dynamics 365 pro váš obchod a marketing

Lepší znalost zákazníka a jeho potřeb
díky schopnostem personalizovaného přístupu.

Usnadnění prodejních procesů
díky automatizaci.

Schopnost predikce zákaznických požadavků
za pomoci umělé inteligence.

Snadná omnichannel komunikace
s propojením a přehledem aktivit napříč všemi médii.

Snadná měřitelnost a přehled
o obchodu i marketingu díky analytickým nástrojům.

Spolupracující a produktivní tým
obchodníků, marketérů a pracovníků zákaznické péče.

Posílení a budování vztahů se zákazníky
díky dokonale zvládnutému managementu obchodu i marketingu.

Rychlejší zavedení produktů na trh
a schopnost rychlé reakce na potřeby zákazníků díky zefektivnění procesů a lepší koordinaci mezi týmy.
Co, jak a kde konkrétně využijete
Prodej
Aktivujte skryté rezervy v prodejních procesech. Automatizujte rutinní úkoly a využijte pokročilých analytických nástrojů pro predikci úspěchu obchodních aktivit.
Marketing
Oslovte a poznejte své zákazníky na základě jejich chování a preferencí. Proveďte je nákupní cestou kontinuálně a systematicky. Plánujte relevantní a dobře zacílené kampaně a sledujte jejich výsledky v reálném čase.
Komunikace a servis
Komunikujte všemi směry a všemi dostupnými prostředky. Cíleně a efektivně. Vybavte zaměstnance a techniky pro práci přímo u zákazníka dostupností okamžitých informací pro servisní služby.
Analytika a reporting
Perfektní a okamžitý přehled v každé situaci. Plánujte a rozhodujte se na základě relevantních dat v reálném čase.
E-commerce a retail
Dejte svým zákazníkům tu nejlepší nákupní zkušenost a získejte kladné reference napříč online i offline kanály. Spravujte zásoby zboží a materiálu v reálném čase a přizpůsobujte nabídku zákazníkům.
Znalost zákazníka
Poznejte a pochopte potřeby a přání svých zákazníků a přizpůsobujte komunikaci jedinečnosti každého z nich za pomoci prediktivních analytických nástrojů s prvky AI a Microsoft Copilot.