Přínosy Dynamics 365 pro vaše zákaznické a servisní služby

Omnichannel service

díky němu jste zákazníkům stále k dispozici napříč všemi dostupnými prostředky, za asistence umělé inteligence, chatbotů, formou interaktivní online komunikace i za využití samoobslužných portálů.

Rychlé řešení zakázek

vám pomůže s dokonalým přehledem. Od prvního přijetí zakázky vám poskytuje schopnost okamžitě vyhodnocovat, prioritizovat a přiřazovat zákaznické požadavky tomu správnému technikovi, ať už podle odbornosti, časové i lokální dostupnosti nebo dalších potřebných kritérií.

Management zakázek

díky perfektní spolupráci zajistí zákaznickou spokojenost. Spolupráce vašeho týmu, rychlá efektivní komunikace a snadné sdílení informací, znalostí i zkušeností poskytne vše potřebné pro získání spokojenosti zákazníků a jejich loajality i těch nejlepších referencí.

Silný obchod

usnadní rozvoj, inovace a růst prodeje na poli servisních služeb. Významně posílíte zákaznickou spokojenost za pomoci prediktivních nástrojů a samoobslužných řešení. Nabídněte svým klientům produkt či službu podle jejich potřeb v ten správný okamžik.

Top dispečink

je nutností k dosažení spokojenosti zákazníků. Je mnoho cest, jak vás mohou zákazníci oslovit. Předčete jejich očekávání a buďte vždy připraveni na každý případ a dotazy prostřednictvím jediné platformy pro komunikaci a správu služeb.

Personalizovaný přístup

vám umožní získat hluboký vhled do potřeb a chování zákazníků za pomoci pokročilých analytických nástrojů. Zlepšete cílení nabídek a zákaznickou spokojenost díky dokonalé znalosti a schopnosti predikce zákaznických preferencí.

Proaktivní péče a predikce

díky využití IoT. Za pomoci prediktivní analýzy předcházíte problémům. Proaktivní servis zvýší spokojenost zákazníků.

Škálovatelnost a integrace

díky možnostem propojení s dalšími aplikacemi a platformami. Vše snadno přizpůsobíte rostoucím potřebám své firmy i zákazníků.

Co, jak a kde konkrétně využijete

Obchod a péče o zákazníka

Vyřešte všechny zákaznické požadavky a dotazy rychle a efektivně za pomoci automatizace, asistence AI Microsoft Copilot a komplexního přehledu o všech interakcích na jedné platformě.

Správa servisních požadavků a reklamací

Sledujte přehledně a v čase stav každé zakázky, plánujte servisní zásahy a poskytněte zákazníkovi vždy aktuální informace o průběhu řešení jeho požadavku.

Analytické nástroje pro přizpůsobení služeb

Získejte 360stupňový pohled své zákazníky, konsolidujte data z různých zdrojů a dodávejte na jejich základě personalizované služby za pomoci nástrojů speciálně přizpůsobených pro marketing.

Zpětná vazba od zákazníků a sledování zákaznické zkušenosti

Měřte spokojenost svých zákazníků a analyzujte jejich zkušenosti za pomoci snadného vytváření dotazníkových formulářů a získávání hodnocení. Díky tomu pak můžete neustále zlepšovat své služby k jejich plné spokojenosti.

Vzdálená asistence při řešení servisních problémů

Váš technik u zákazníka bude vždy připraven vyřešit každou situaci za pomoci okamžité dostupnosti zobrazení potřebných informací pro daný případ, ať už jde o dostupnost požadovaného zboží či materiálu a nářadí pro opravu. Za asistence prediktivní a generativní AI efektivně vyřídíte každý požadavek.

Plánování a řízení servisních týmů v terénu

Sledujte harmonogram zakázek a plánujte práci i cesty svých zaměstnanců na základě jejich odbornosti a aktuální vytíženosti. Poskytujte rychlé a efektivní služby bez zbytečných prodlev a snižte náklady na cestovné.

Co o Dynamics 365 říkají jeho uživatelé?

Modernizace ERP z NAV na Dynamics 365 Business Central

„Po více než 10 letech s Microsoft Dynamics NAV byl přechod na Dynamics 365 Business Central jasnou volbou. Nové řešení nám zajistilo moderní analytiku, lepší integraci a efektivnější práci. Následný přechod na nový modul Mzdy a Personalistika BA4 Payroll zefektivnil také naše HR procesy.“ Ing. Renata Hajná, Finanční ředitelka, České lupkové závody, a.s.

ERP Dynamics 365 Business Central pro nemocnici

„Po pečlivém zvážení všech aspektů padlo rozhodnutí pro ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central a už po půl roce provozu se ukázalo, že to byl krok správným směrem. Rozplynuly se i počáteční obavy o bezpečnost. Cloud prokázal vysoký stupeň zabezpečení, včetně správy dat.“ Mgr. Lukáš Gola, Manažer IT oddělení Nemocnice Havířov

Od SAPU k Dynamics 365

„Implementace Dynamics 365 byla velká výzva, nejen kvůli řízení projektu na třech kontinentech, ale i kvůli různým časovým pásmům – Mexiko, Šanghaj, Praha. Byl to náročný proces vyžadující pečlivou koordinaci a sledování chyb. Podařilo se nám efektivně integrovat systém do přibližně padesáti entit naší globální sítě.“ Jan Lesný, Operations and Finance Director of CEE region, NOARK Electric

Automotive CRM Marketing v CarTec Group

„Marketing modul Automotive CRM nám především zrychlil a zjednodušil práci. A otevřel nové možnosti. Díky jednotnému nakládání s daty mezi obchodem a marketingem očekáváme i zvýšení profitability, ale to posoudíme až po delším používání.“ Hana Jelínková, CRM Manager, Cartec Group

 

Související články

CRMDynamics 365 SalesObchod a marketing
Jak vybrat CRM v podnikových aplikacích Microsoft Dynamics 365
Co vše nabízí Microsoft Dynamics 365 pro váš obchod, marketing a péči o zákazníka? Je z čeho vybírat.
Celý článek
AICRMERPMicrosoft Copilot
Co dokáže AI Microsoft Copilot v podnikových aplikacích Dynamics 365
Projděte si, s čím vám pomůže AI Microsoft Copilot v Microsoft Dynamics 365.
Celý článek
Poptávka