Konica Minolta 360 Better Together aneb Společná příprava na IT (r)evoluci

Pokud využíváte i jen zlomek služeb společnosti Microsoft, nenechte si ujít tuto mimořádnou událost.

Jistě jste již postřehli silnou akceleraci technologických novinek a aktualizací, která se na nás valí každý měsíc, někdy i týdně. Digitální (r)evoluce nabírá na rychlosti. Víme, že může být náročné vše sledovat a vyhodnocovat souvislosti s IT zázemím, které pod svou střechou již máte.

Jaké dopady mají ohlášené změny na vaši společnost v blízké budoucnosti? Jak mohou vylepšit váš byznys? A co je třeba udělat, abyste mohli využít všechny digitální výhody ve prospěch své firmy?

Pojďme se společně připravit na IT (r)evoluci!

Srdečně vás zveme na jedinečnou událost KONICA MINOLTA 360: BETTER TOGETHER
Termín: čtvrtek, 16. 5. 2019 od 8:30 do 15 hod.
Místo: Microsoft, Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4, 8. patro
Komu je akce určena: Business Decision Makers, role pro strategický IT rozvoj

Cena: pro zvané zdarma

Organizace i tematické bloky jsou přizpůsobeny pro středně velké a velké podniky a organizace. Akce není určena partnerům společnosti Microsoft.

Tým společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech, váš důvěryhodný poradce a dodavatel podnikového ekosystému, ve spolupráci se společností Microsoft vám představí scénáře, jak nejlépe propojit všechny oblasti firemních procesů s nejnovějšími technologiemi.


Poradíme vám, jak se odrazit od stávajícího stavu podnikové IT infrastruktury, aktualizovat ji a vytěžit z ní maximum pro další rozvoj a růst firmy.

4 oblasti

Základna služeb Microsoft – Microsoft Power Platform (Rapid Application Development)
Vše kolem zákazníka – Microsoft Dynamics 365 for Customer Engagement (dříve CRM)
Obchod, finance a účetnictví – Dynamics 365 Business Central (dříve NAV)
Výroba, provoz a finanční řízení – Dynamics 365 for Finance and Operations (dříve AX)

Průběh akce

Společné Keynote – nejprve si řekneme nejdůležitější informace, na které navážeme v dalším programu
Tematické přednášky – samostatné hodinové prezentace zaměřené na jednotlivé technologie
část první – důležité informace pro vaše strategická rozhodnutí a konečné náklady projektů
část druhá – možnosti využití pro interní inovace v procesním řízení a fungování podniku
Workshopy a individuální konzultace – naši odborníci vám budou po celou dobu k dispozici pro poradenství a zodpovězení dotazů

Řečníci

Viktor Blažek, Implementation Director MS Dynamics (AX) pro oblast Finance & Operations
Dita Burianová, specialistka pro oblast licencování společnosti Microsoft
Ivo Molek, Senior Architekt pro oblast Business Central
Tomáš Pavlíček, Director of Technology and Business Consulting (CRM) pro oblast Customer Engagment
Lubomír Poloch, Produktový ředitel pro oblast Business Central
Milan Schořovský, Solution Architect (CRM) pro oblast Customer Engagment
Jaromír Šponar, Microsoft MVP pro Business Apps a PowerPlatform Ambasador
Další specialisté z týmu Konica Minolta pro oblasti Modern Workplace a Security

Počet míst je omezen. Rezervujte si to své včas.

Těšíme se na společné setkání při této unikátní příležitosti. Váš tým Konica Minolta IT Solutions Czech