Nové vychytávky Dynamics 365 vám usnadní práci

Dynamics 365

Pokud jste dnes ještě nejásali, tak teď je ta pravá chvíle, protože Microsoft představil přicházející novinky v aplikacích Dynamics 365. A skutečně se máme na co těšit. Rychle se vyvíjející chytré technologie pro byznys stále více reflektují potřeby zákazníků. Tentokrát je pozornost věnována segmentu malých a středně velkých firem. Využijte vychytávky, díky kterým získáte náskok před konkurencí. Posílíte svou značku, inovujete své produkty, služby a získáte více klientů, kteří vám dají ty nejlepší reference a budou se rádi vracet.

Nahlédněte pod pokličku toho nejzajímavějšího, co Microsoft připravil na základě zpětné vazby od svých partnerů a zákazníků. Vybrali jsme pro vás deset nejdůležitějších informací. Podrobněji o jednotlivých technologiích vás budeme dále informovat, tak nezapomeňte sledovat naše novinky.

Sjednocené uživatelské prostředí vám usnadní práci a ušetří čas

Prioritou Microsoftu je umožnit vám pracovat kdykoliv, kdekoliv, odkudkoliv a to snadno a rychle. Přizpůsobují tomu také uživatelské rozhraní aplikací Dynamics 365. Vše, co potřebujete pro svou práci, budete mít stále a přehledně k dispozici.

Activity Timeline, abyste na nic nezapomněli

Jedná se o užitečný přehled o všech vašich denních aktivitách, jako jsou odeslané e-maily, nabídky, plánované úkoly nebo uskutečněná obchodní setkání.  Vše máte vždy a přehledně stále zobrazeno. Již nemusíte přepínat do kalendáře a pracně dohledávat podrobnosti.

 

Relationship Assistant ví o všem kolem vašich zákazníků

Relationship Assistant je součástí nové sady funkcí Relationship Insight.  Tento skvělý pomocník dokáže nejen vnést pořádek a přehled do všech důležitých seznamů, ale umí i vyhledat, vyhodnotit a doporučit ta nejlepší řešení. Obrázek níže je ukázkou nástroje Customer Insights, který hledá propojení různých identit téhož zákazníka a predikuje shody.

Relationsip Assistant pracuje proaktivně. Sám poukazuje na vztahy mezi informacemi. Upozorní vás na důležité skutečnosti. Například připomene zákazníka, kterého jste dlouho nekontaktovali (Relationship Health). Informuje vás o tom, že společnost, která je vaším zákazníkem, uveřejnila zajímavý příspěvek na sociálních sítích (Company Insights). Upozorní vás o tom, že ve firmě, kde chcete vyhrát obchodní příležitost, pracuje spolužák kolegy, který by vám mohl pomoci (LinkedIn Sales Navigator).

 

Přehledy a reporty přesně podle vás

Blíží se konec nepřehledných tabulek v Excelu a armád analytiků. S interaktivními panely Dynamics Dashboards si můžete hrát a vytvářet přehledné zobrazení přesně takových shrnutí, které potřebujete pro vaši práci a rychlé rozhodování.

 

Lead Management získá přehledné grafy pro úspěšnější řízení obchodních příležitostí

Přehledné zobrazení relevantních marketingových a obchodních informací usnadní cílenou komunikaci se zákazníky a potenciálními zájemci o vaše produkty a služby. Můžete tak lépe generovat zájemce a rychleji reagovat na poptávku dle priorit. Vidíte, jak klesá, nebo roste zájem potenciálního zákazníka v čase. Ale sledujete také jeho historii a potřeby, takže mu dokážete efektivně přizpůsobit komunikaci.

 

 

Snadné první spuštění díky vylepšenému průvodci nastavením

Základní nastavení aplikace při prvním spuštění už zvládne skutečně každý. V Dynamics 365 se celý proces zjednodušuje a usnadňuje díky Simplified Settings Experience a jeho jednoduchému průvodci krok za krokem.

 

Plánování a organizace akcí jinak a lépe

Eventy pro zákazníky, akce pro obchodní partnery nebo pro zaměstnance a stále nějaká akce. Jednomu z toho jde hlava kolem. Znáte to také? Tak se s námi těšte na zcela nový Event Management v Dynamics 365. S ním to totiž bude hračka. První obrázek je náhledem průběhu celého procesu od plánování přes uskutečnění až po vyhodnocení a práci s obchodními příležitostmi. Dále je zobrazen detail uživatelského rozhraní a navigačního panelu. A co víc, Microsoft Dynamics 365 bude mít i vlastní nový Event Portal pro zvací proces a registraci účastníků. Microsoft tak všem firmám nabízí možnosti, které měly dosud jen velké eventové společnosti.

 

Propojení LinkedIn a obchodních aplikací pro váš úspěšný byznys

Sales Navigator přinese propojení všech výhod a informací ze sociálních sítí přímo do vašeho CRM systému. Vše tak budete mít na jednom místě. Sales Navigator posune možnosti prodeje na vyšší úroveň. Vypublikujte novinku na sociální síti, odchyťte potenciální zákazníky a proměňte je na nové obchodní vztahy. Aktuálně Microsoft optimalizuje řešení, aby bylo v souladu s GDPR vyhláškou EU na ochranu osobních údajů, která má vstoupit v platnost v květnu 2018. (tu by som dal odkaz na nase skolenia alebo leták, alebo nieco …  Podporíme cross-sale)

 

Virtuální „kukátko“ k sousedním aplikacím

Integrace systémů je něčím, co dokáže spolehlivě vyděsit každého zákazníka. Stojí příliš mnoho času i peněz, a výsledkem je „jen“ to, že někdo uvidí data z jiného systému v systému svém. Microsoft proto představil virtuální „kukátko“, které zobrazí uživateli přesně to, co potřebuje vidět, aniž by se musel pracně připojovat a řešit přenos dat mezi různými systémy. Obchodník tak například zobrazí platební historii a faktury svého zákazníka přímo ve svém rozhraní v Dynamics 365. Nikam se nepřepínáte, nepřipojujete, šetříte čas i práci.

 

Business Edice a dostupnost pro ČR

Uvedené aktualizace mají být součástí přicházející Business Edice, která je od července 2017 postupně uvolňována v jednotlivých zemích. O dostupnosti v České republice a na Slovensku vás budeme včas informovat. Sledujte naše novinky a dozvíte se vše mezi prvními.

 

Máte dotazy nebo potřebujete projednat konkrétní řešení na míru pro vaše podnikání? Rádi vám poradíme, pomůžeme, zkonzultujeme a dodáme ty pravé technologie pro vaši firmu, včetně následné péče a inovací.

Jak nás kontaktovat? Zavolejte, napište nebo vyplňte náš krátký online poptávkový formulář.

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Pin It on Pinterest

×