CRM systém je víc než evidence vizitek

CRM, Dynamics 365, Obchod

…aneb už vím, kam zmizelo těch 20 mega z “pajplajny”

CRM systémy už opravdu nejsou “elektronické Rolodexy”. O tom, co všechno dnes umí a co budou umět CRM do budoucna, si budeme povídat v dnešním podcastu.

Je neuvěřitelné, že některé CRM systémy jsou na trhu již přes dvacet let a Microsoft Dynamics od roku 2003. Kromě základní evidence zákazníků se CRM naučily spoustu věcí, namísto administrativní zátěže se staly užitečným nástrojem. S Tomášem Pavlíčkem, produktovým ředitelem pro CRM, si budeme povídat o tom, co všechno pro nás moderní CRM systémy mohou udělat. Na příkladu Microsoft Dynamics 365 Sales si probereme, jak mohou cloudové systémy ušetřit administrativu, jak podchytit zákazníky v online prostoru, jak snadno se mohou záznamy ovládat třeba v prostředí Microsoft Teams a jak se můžeme ve forecastu podívat, kam se podělo těch 20 milionů, které obchod sliboval. Budeme se věnovat aktuálnímu trendu vertikalizace CRM a dostaneme se i k tomu, jak nám umělá inteligence v Dynamics 365 Sales může poradit, jak těch ztracených 20 milionů získat zpátky.

CRM je stále chytřejší a komplexnější nástroj, který se snaží být uživatelsky co nejjednodušší. To není snadná úloha. Důkladná rozvaha se znalostí toho, co moderní CRMka umějí vám může při nasazení nebo aktualizaci ušetřit (nebo vydělat) hodně peněz. Naši zkušení konzultanti si o tom s vámi rádi popovídají. Stačí kliknout na tlačítko “mám zájem”.

Pokud se chcete podívat na praktické video ukázky k tomuto tématu, naleznete je zde:

Microsoft Teams, váš Hub pro podnikové procesy, komunikaci a spolupráci

Integrovaný skener vizitek zrychlí práci s kontakty v CRM

Forecast – silný nástroj pro řízení firmy

 

Krátký textový popis a stručné instruktážní video ke každému tipu můžete dostávat do e-mailu. Aby vám příště nic neuteklo, stačí se přihlásit k odběru zde.

 

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

 

 

Pin It on Pinterest

×