Jak nezapomenout na splnění pracovních úkolů

Microsoft 365, Office 365, Planner, ToDo

V článku „Jsme tu pro vás #SpolecneToDame“ jsme vám představili projekt Produktivita365 a slíbili bezmála 50 tipů, jak si usnadnit práci s Microsoft365.

Zde máte možnost podívat se na druhý podcast, kde jsme si ukázali praktické využití aplikací ToDo, Planner, MyInsights a dalších, abychom se neztratili v množství pracovních úkolů.

Pokud vám utekl první podcast na téma „Jak se nenechat pohltit pracovními e-maily“, můžete se k němu vrátit zde.

Krátký textový popis a stručné instruktážní video ke každému tipu můžete dostávat do e-mailu. Aby vám příště nic neuteklo, stačí se přihlásit k odběru zde nebo nás můžete sledovat na:

Blog: kmits.cz/produktivita365

LinkedIn: kmits.cz/365li

Youtube: kmits.cz/365yt

 

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

 

Pin It on Pinterest

×