Jak rychle prodat skladové vozy a připravit se na nové modely?

Automotive, CRM, Dynamics 365

Pomůže Automotive CRM

Výroba automobilů rapidně klesá. Může za to skokový pokles poptávky po nových vozech, který přišel s nástupem koronaviru. Jenže co udělat se skladovými zásobami stárnoucích modelů a jak se připravit na příchod MY2021? Pomoct vám může Automotive CRM!

Více zjistíte na automotivecrm.eu nebo si přečtěte níže článek k tomuto tématu.

 

(zdroj: Automakers.cz)

CRM připravené na krizi i prodej na dálku

Ti z vás, kteří ještě pamatují krizi v letech 2008 až 2010, vědí, že během krize se zkrátka prodává jinak. Zákazníci si najednou mohou více vybírat. Klíčovou roli hraje schopnost oslovit potenciálního zákazníka online, vyslyšet jeho potřeby. A na základě získaných poznatků rychle a přesně jednat.  Obchod byl vždy o schopnosti dělat z leadů příležitosti a z příležitostí obchody. Jenže tohle umění, na rozdíl od výtvarného, není jen o talentu, ale i o technice. Navíc, jak ukázal koronavirus, někdy je potřeba radikálně změnit zaběhnuté postupy a naučit se uplatnit své prodejní dovednosti i při prodeji na dálku. Na to ale některé procesy a starší systémy nejsou připraveny.

Automotive CRM je profesionální komplexní obchodní řešení pro prodejce osobních i nákladních automobilů či motocyklů, vyvinuté společností Konica Minolta IT Solutions Czech. Ta sesbírala zkušenosti z tohoto odvětví z krizových i pokrizových let, které přetavila v řešení, které je přístupné kdykoliv a odkudkoliv, aniž by potřebovalo jakékoliv vaše personální kapacity na systémovou správu. Obchodníci i zákazníci spolu mohou ze svých domovů fungovat úplně stejně jako v prodejně. Automotive CRM jim totiž nabídne stejné informace, stejné nástroje, stejné procesy. A to vše se 100% zastupitelností obchodníků.

Pohled na zákazníka ze všech stran

Klíčem k úspěchu je 360° pohled na každého zákazníka, a to hned ve dvou rovinách. Automotive CRM dokáže sdružit všechny informace, které o klientovi vaše společnost má. A to i tehdy, když byl dříve v kontaktu s jinou pobočkou či jinou značkou automobilů, kterou prodáváte. Testovací jízdy, servisní úkony, zakoupené automobily, zaslané dotazy, projevený zájem o informace, katalogy apod. – to vše zde najdete na jednom místě. Dotazy typu: „Jakou verzi rádia mělo to auto, co jsem si od vás tehdy půjčoval na testovací jízdu?“ vás tedy nemohou zaskočit. A nezaskočí vás ani tehdy, když je zákazník nepoloží „svému“ obchodníkovi, ale zeptá se třeba prostřednictvím Facebooku nebo Instagramu, který se teď rovněž při prodeji aut dostává do popředí.

Automotive CRM totiž dává 360° pohled i na komunikaci se zákazníkem. Co říkal osobně, na co se ptal e-mailem, jaké interakce jsme s ním měli na sociálních sítích, jak byl spokojený se servisem u nás? To vše má každý, kdo přijde do styku s klientem, k dispozici na jedno kliknutí – na počítači, v mobilu, na tabletu, zkrátka kdekoliv.

Kdo zaváhá, bude mít větší problém než „jen“ auta na skladě…

Vstřícnost a znalost zákazníka buduje důvěru. Ta je v dnešní nejisté době vzácná a klient ji dokáže ocenit. Často lze právě důvěru doplněnou o schopnost rychle reagovat na zákazníkovy potřeby i vyčíslit v penězích. Však kdo by pro 10 nebo 15 tisíc slevy riskoval nákup za statisíce někde, kde se necítil dobře. Navíc, jako čerstvý majitel vozu bych se měl rád vracet i do servisu.  Automotive CRM přitom můžete do firmy nasadit během jediného měsíce. Propojení se stávajícími systémy třeba i více značek je přitom samozřejmostí.

Automotive CRM zkrátka propojuje marketing, prodej i zákaznickou péči v jednom silném nástroji, který vybaví vaše dealerství pro online dobu a online zákazníka.

Více o Automotive CRM se dozvíte na www.automotivecrm.eu

Pin It on Pinterest

×