Kolik času zabere hledání potřebných informací ve firmě? S Dynamics 365 žádný!

Dynamics 365

Věděli jste, že můžete ušetřit náklady a zvýšit efektivitu práce svých zaměstnanců, jestliže se zaměříte na oblast vyhledávání a sdílení informací ve vaší firmě? Známe to nejlepší řešení.

Zpráva od společnosti McKinsey* uvádí, že pracovníci ztrácejí až 20 % svého času pátráním po informacích napříč firemními daty. Společnost s např. 10 zaměstnanci tak měsíčně investuje 42 hodin jejich pracovního času. Zde se již nabízí otázka, zda na toto není vhodné vytvořit novou pracovní pozici pro někoho, kdo bude jen vyhledávat data. V takovém případě může pomoci řešení Microsoft Dynamics 365.

Firmy, které využívají Microsoft Dynamics 365, tento problém nemají. Jeho součástí je totiž funkcionalita, která umožňuje rychlé vyhledání mezi standardními položkami. Přehledně si tak zobrazí nejen informace o kontaktech, osobních vztazích, servisních případech a dalších aktivitách, ale také poznámky ze schůzky, e-maily, faktury, OneNote poznámky nebo vložené fotky dokumentů pomocí OCR technologie (= optické rozeznávaní textu v obrázku) k jednotlivým obchodním příležitostem.

Šetřete svým zaměstnancům čas a firmě náklady s Dynamics 365! Rádi Vám s tím pomůžeme. Jsme připraveni najít s Vámi to nejlepší řešení na míru potřebám vaší firmy.

Dopřejte své firmě nejnovější technologie pro její úspěšný růst. Více se dozvíte na našich akcích a seminářích nebo nás neváhejte kontaktovat přímo.

Zdroj:

McKinsey*: http://www.cottrillresearch.com/various-survey-statistics-workers-spend-too-much-time-searching-for-information/

Uložit

Pin It on Pinterest

×