Konica Minolta Automotive CRM – Microsoftem certifikované řešení pro efektivní řízení dealerů vozů
Obchodní systém Automotive CRM umožňuje prodejcům vozů řídit celý obchodní proces zaměřený na zvýšení zákaznické spokojenosti a akvizice nových zákazníků. Je určeno pro dealery všech značek aut. Díky certifikaci řešení odborníky společnosti Microsoft je Automotive CRM celosvětově dostupné na všech trzích.
Automotive CRM je určeno především prodejcům vozů, kterým významně pomáhá v jejich efektivní práci se zákazníky, zlepšuje správu, a především prodej i výkup vozidel. Celý obchodní systém je zároveň schopen zefektivnit řízení a automatizaci marketingových procesů.
„Řešení jsme vyvíjeli nejen na základě našich dlouholetých zkušeností z oboru, ale přímo i v úzké spolupráci s prodejci prémiových vozů, abychom na trh dodali takovou aplikaci, která bude odrážet skutečné potřeby a reálnou činnost těchto společností,“ říká Tomáš Pavlíček, produktový ředitel společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech. O celém řešení, funkcionalitách a využití, ale i dalších novinkách se mohou zájemci dozvědět na produktových stránkách www.automotivecrm.eu.
Mezi klíčové funkce systému patří řízení leadů, správa příležitostí, plánování testovacích jízd, tzv. 360° pohled na zákazníka, výkup vozidel, správa smluv. Aplikace umožňuje přístup pomocí Microsoft Outlook nebo webového, případně i mobilního klienta. Automotive CRM nabízí přehledné a jednoduché ovládání vycházející z produktů Microsoft Office. Nadstavbovým modulem je reporting využívající technologie Power BI. Systém umožňuje také přímé napojení na další vnitropodnikové aplikace, jako je například ERP systém či Dealer Management System.
Především zásluhou těchto předností došlo k jeho certifikaci společností Microsoft, která jej také zařadila mezi nabízené produkty ve svém online shopu App Source – více viz kmits.cz/AppSourceAutomotiveCRM.
Pavel Vaněk, marketingový a obchodní ředitel Konica Minolta IT Solutions Czech, doplňuje: „Dnešní zákazníci jsou velmi nároční na kvalitu služeb a silná konkurence na trhu nutí dealery vozů znát požadavky svých zákazníků v předstihu, predikovat jejich potřeby a usilovat o nové zákazníky jinými komunikačními kanály, než jak tomu bylo před pár lety. Řešení Automotive CRM je pro splnění těchto cílů výborným nástrojem.“