Naskočte na vlnu automatizace (své) administrativy

Microsoft 365, Office 365, Power Automate, Power Platform

Mnoho společností již má zavedené #Office365 a možná i vy ho právě používáte. Balík Office 365, nebo po novém Microsoft 365, není jen Excel, Word, PowerPoint a Outlook, ale s každou aktualizací se plánuje rozšíření o téměř 40 dalších produktů a služeb. Je toho moc, a ne každý ví, jak si usnadnit život a dělat svou práci jednodušeji.

V článku „Jsme tu pro vás #SpolecneToDame“ jsme vám představili projekt Produktivita365 a slíbili bezmála 50 tipů, jak si usnadnit práci s Microsoft 365.

Zde máte možnost podívat se na čtvrtý podcast, kde jsme si ukázali, jak si pomocí Power Automate můžeme zautomatizovat administrativní procesy ve své společnosti.

Pokud vám utekly předchozí podcasty, můžete se na ně podívat zde:

Naskočte na vlnu automatizace (své) práce

Jak nezapomenout na splnění pracovních úkolů

Jak se nenechat pohltit pracovními e-maily

 

Krátký textový popis a stručné instruktážní video ke každému tipu můžete dostávat do e-mailu. Aby vám příště nic neuteklo, stačí se přihlásit k odběru zde nebo nás můžete sledovat na:

Blog: kmits.cz/produktivita365

LinkedIn: kmits.cz/365li

Youtube: kmits.cz/365yt

 

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

Pin It on Pinterest

×