Proč doporučuji Microsoft Dynamics 365? Díl 4.: spolupráce

Dynamics 365, MVP, Office 365

Zveřejňujeme další článek našeho úzkého spolupracovníka Jaromíra Šponara, který je držitelem prestižního mezinárodního ocenění Microsoft Most Valuable Professional v kategorii podnikové řešení Dynamics 365.

Microsoft Dynamics 365 nativně komunikuje s aplikacemi a službami Office 365. Nejsou nutné žádné složité integrace. Prostě to zapnete. Všechny záznamy se propojí tam, kde potřebujete. Nabídka se automaticky uloží pod obchodní příležitost. Schůzka se přiřadí pod relevantní kontakt. Konverzace na interní sociální síti Yammer se zaznamená do interakcí příslušné společnosti. Žádná duplicitní zadávání dat na různá místa. Moderní aplikace vám šetří čas a usnadňují práci. I ty nejdetailnější informace najdete snadno a hned, kdykoliv potřebujete.

OneDrive for Business

Hledáte-li nejlepší způsob, jak mít firemní složky a dokumenty dostupné na všech používaných zařízeních, spolehněte se na OneDrive for Business. Soubory můžete prohlížet i upravovat, kdykoliv se ze svého počítače, tabletu či telefonu přihlásíte do svého uživatelského účtu. Je samozřejmě nutné myslet na aktuální zabezpečení vašeho zařízení a sítě.

A co je na tom nejlepší? Všechny záznamy jsou provázány s aplikacemi a daty v Microsoft Dynamics 365. Již nikdy nebudete muset dohledávat dokumenty a ptát se sami sebe: „Kam já jsem tu nabídku pro firmu Xxx zase uložil/a?“

Víte, že každý uživatel (podle svého plánu) dostává 1 TB úložiště? Přečtěte si více na stránkách – Use OneDrive for Business to manage your private documents.

Outlook 

Microsoft Dynamics 365 je všudypřítomný. Pracuje neustále. Když vám ve schránce přistane nový e-mail od zákazníka, Outlook ho proaktivně zkontroluje a selektuje pro vás důležité informace. Dozvíte se například, že je vhodné poslat klientovi katalog nebo že máte příští týden naplánovanou schůzku.

SharePoint 

Podobně jako OneDrive for Business, je i SharePoint tím nejlepším úložištěm. Je však určen pro dokumenty obecné a celofiremní. Se svými kolegy zde sdílíte například schválené a odeslané nabídky, smlouvy, šablony, marketingové materiály, prezentace a další dokumenty. To vše je opět propojeno se záznamy ve vašem Microsoft Dynamics 365.

OneNote 

OneNote je geniální nástroj sám o sobě. Naučíte-li se ho naplno využívat, dokáže ušetřit spoustu času i práce. Nyní se navíc jednotlivé poznámky mohou propojit se záznamy vedenými v CRM. Co to znamená? Například že vždy máte pro zákazníka po ruce svůj ofocený flipchart s potřebným schématem. Nebo při vyhledávání v Microsoft Dynamics 365 najdete zároveň i informace z OneNote aplikace. Můžete si zobrazit poznámky k danému klientovi. Je však potřebné mít nastavena uživatelská oprávnění. Podrobnější informace najdete na stránkách – Use OneNote in Dynamics 365 (online).

 

Zdroj: https://msenterprise.global.ssl.fastly.net/wordpress/2016/12/MS-Dynamics-365-change-management_Blog_2000x1000.png

 

Pin It on Pinterest

×