S Microsoft Dynamics 365 považujte každý servisní problém za vyřešený

CRM, Dynamics 365, Field Service, Internet of Things, Servis, Servis v terénu, Výroba, Zákaznický servis

I ty nejzávažnější problémy v oblasti výroby a servisu mají řešení díky Microsoft Dynamics 365. Podívejte se na praktickou ukázku, jak poskytovatel solárních panelů okamžitě vyřešil náhlé zpomalení výroby u svého zákazníka za pomoci technologických nástrojů Microsoft Dynamics CRM.

Společnost Fabrikam se pyšní využitím zelené energie pro výrobu svých produktů. Takových produktů, které jejich zákazníci skutečně milují. Když se výroba náhle zpomalila, dostali upozornění, že solární panely pohánějící výrobní stroje nepracují na plný výkon. Unikátní příčinu této situace se podařilo rychle odhalit a vyřešit. Jak? To zjistíte ve videu níže.

Cílem Microsoft Dynamics 365 pro Field Service je poskytnutí vynikajících zákaznických služeb. Protože každá interakce je důležitá.

Zajímá vás více? Navštivte některý z našich seminářů nebo nás rovnou kontaktujte.

 

Pin It on Pinterest

×