Softwarové předpoklady servisu v terénu

CRM, Dynamics 365, ERP, Field Service

Přirozenou ambicí servisních firem je poskytovat zákazníkům rychlé a efektivní služby s minimální nákladovou složkou.

Ovšem i to, co se na první pohled může jevit jako kontradikce, má své moderní a snadné řešení. „Zákazník očekává vyřešení svého požadavku v co nejkratším čase, ideálně při první návštěvě,“ nastiňuje problematiku Field servisu Lukáš Pokora ze společnosti WEBCOM. „Nemá čas čekat půl dne na techniky, poté trávit další dobu čekáním na náhradní díly nebo telefonát z call centra. Microsoft Dynamics 365 for Field Service (služby v terénu) revolučně mění způsob poskytování těchto služeb. Představuje synergii klasického řešení CRM, řešení pro servisní činnosti a ERP (podnikový informační systém).

Microsoft Dynamics 365 for Field Service zkracuje čas od prvního kontaktu klienta po finální vyřešení jeho potřeb. Samozřejmostí je okamžitý 360° přehled o zákazníkovi, jeho historii i možných budoucích potřebách. „Pracovníci zákaznických služeb již nemusí ručně vytvářet případy, které se vyskytují v e-mailu nebo na sociálních sítích,“ pokračuje Lukáš Pokora. „Aplikaci Microsoft Dynamics 365 je možné nastavit tak, aby vytvářela případy z více kanálů. Můžete vytvořit pravidla automatické tvorby případů, která převádějí příchozí e-maily nebo příspěvky na sociálních sítích na konkrétní fronty k obsluze.
Celý článek si můžete přečíst zde.

Pin It on Pinterest

×