Mnoho společností již má zavedené #Office365 a možná i vy ho právě používáte. Balík Office 365, nebo po novém Microsoft 365, není jen Excel, Word, PowerPoint a Outlook, ale s každou aktualizací se plánuje rozšíření o téměř 40 dalších produktů a služeb. Je toho moc, a ne každý ví, jak si usnadnit život a dělat svou práci jednodušeji.

V článku „Jsme tu pro vás #SpolecneToDame“ jsme vám představili projekt Produktivita365 a slíbili bezmála 50 tipů, jak si usnadnit práci s Microsoft 365.

Zde máte možnost podívat se na devátý podcast, kde jsme si ukázali, jak funkčnosti kolem Microsoft Power Platform využívat v praxi.

Pokud vám utekly předchozí podcasty, můžete se na ně podívat zde:

Bing vládne všem

Jak sdílet potřebné, ale nevyzradit tajemství

Jak neudělat faux paux na online meetingu

Konec trapných příloh v e-mailu

Naskočte na vlnu automatizace (své) administrativy

Naskočte na vlnu automatizace (své) práce

Jak nezapomenout na splnění pracovních úkolů

Jak se nenechat pohltit pracovními e-maily

 

Krátký textový popis a stručné instruktážní video ke každému tipu můžete dostávat do e-mailu. Aby vám příště nic neuteklo, stačí se přihlásit k odběru zde nebo nás můžete sledovat na:

Blog: kmits.cz/produktivita365

LinkedIn: kmits.cz/365li

Youtube: kmits.cz/365yt

 

Tým Konica Minolta IT Solutions Czech

kmits.cz/li

 

Pin It on Pinterest

×