Proč doporučuji Microsoft Dynamics 365? Díl 2.: mobilita

Aplikace, Dynamics 365, Mobilita

Zveřejňujeme další článek našeho úzkého spolupracovníka Jaromíra Šponara, který je držitelem prestižního mezinárodního ocenění Microsoft Most Valuable Professional v kategorii podnikové řešení Dynamics 365 (více zde).

Pojem mobilita nevnímá společnost Microsoft jen skrze přenosná zařízení jako je tablet či mobilní telefon. Mobilita přináší více. Umožňuje lidem pracovat s aplikacemi a službami kdykoliv a kdekoliv. V dnešním světě byznysu potřebujeme mít včas ty správné informace a pracovat s nimi okamžitě. Chcete-li například vyhledat zákazníka ve svých kontaktech, oceníte trvalou dostupnost dat. Stejně tak můžete kdykoliv přistupovat k otevřeným obchodním případům nebo sdílet produktové informace na jedno kliknutí.

 

Externí portál usnadní spolupráci se zákazníkem

Řešení Microsoft Dynamics 365 umožňuje zpřístupnit některé oblasti vašeho CRM přímo zákazníkovi. Váš klient například může sám spravovat své kontaktní údaje (profil), vytvářet objednávky, které „padají“ přímo do vašeho podnikového systému. Možnosti externího přístupu využijí vaši zákazníci pro prohlížení aktuálně dostupných produktů. Další výhodou je efektivní řešení služeb pro správu záruky nebo požadavků na servis.

Externí portál pro využití v Microsoft Dynamics 365 je připraven již v základu. Nativně řeší otázky bezpečnosti a přístupu zákazníků, správu hesel i zobrazovaných dat. Zákaznický portál tak můžete jednoduše „naklikat“ podle svých představ.

Dále je zde možnost využít vývoje mobilních aplikací „na míru“. Aplikace propojíte procesně pomocí předdefinovaného frameworku. Znamená to, že například zákazníkem vytvořená objednávka v mobilní aplikaci nepřijde k dalšímu zpracování jako nevýrazný e-mail, který snadno přehlédnete. Naopak se rovnou založí ve vašem systému. Automaticky tak spustí proces poptávky a dodání produktů a služeb.

 

Bezpečnost mobilního přístupu

V dnešní době máme ve svých mobilních telefonech mnohem více osobních údajů než dříve. Když se k tomu přidají firemní data, důsledky odcizení a zneužití mohou být až katastrofické.

S Microsoft Dynamics 365 si nastavíte přesné podmínky, jaká data si který zaměstnanec může s sebou nosit. Tato data navíc můžete chránit i na dálku díky službám Microsoft Intunes nebo Microsoft Azure Information. Zcizené zařízení pak může klidně data obsahovat, s řešením Microsoft jsou zabezpečena tak, že i kdyby se někomu podařilo je z přístroje vytěžit, budou nečitelná a nepoužitelná. A vy můžete být v klidu.

 

Práce techniků v terénu

Pracovníci v terénu jsou skupinou zaměstnanců, kteří se bez přístupu k datům neobejdou. Potřebují například technické výkresy, záznamy o předchozích servisních zásazích nebo seznam dostupných náhradních dílů v centrálním či lokálním skladu.

Poskytuje-li vaše firma služby v terénu, montáže a instalace, údržbu či opravy, dáte mi jistě za pravdu. Spolehlivost a dostupnost dat zvyšuje produktivitu techniků a efektivitu poskytovaného servisu. Microsoft Dynamics 365 je pro servisní firmy významnou technologickou inovací a přináší silnou konkurenční výhodu.

 

Podpora při podnikových inspekcích

Toto řešení oceníte, pokud provádíte inventarizaci (řízení hmotného majetku), kontrolujete specifické zásoby podniku nebo třeba sbíráte data v terénu.

Představte si, že potřebujete udělat inventuru firemních zařízení u zaměstnanců. Ano, můžete si jednotlivé položky zapisovat do Excelu a následně pracně dohledávat, kdo má na co nárok a kdy je třeba obnova… Nebo si na pár kliků vytvoříte aplikaci do mobilního telefonu, která dokáže nativně skenovat čarové kódy každého sledovaného příslušenství. Tato aplikace pak založí inventář pro každého zaměstnance. V případě blížícího se termínu potřebné obnovy sama generuje úkol na vytvoření požadavku k nákupu nového zařízení. I takové věci umí Microsoft Dynamics 365 a technologie Power Apps.

 

Posila pro obchodníky v terénu

Dokážete vytvořit standardizovanou nabídku podle šablony a vybraných produktů a sdílet ji s klientem e-mailem jen na 2 kliknutí? S Microsoft Dynamics 365 žádný problém!

Obchodník má možnost pracovat přímo na místě u zákazníka. Hned při jednání ukáže klientovi výstup nebo personalizovanou nabídku. Zákazník nemusí čekat a neodradí ho zdlouhavý administrativní proces objednávky. Zvyšujete tím pravděpodobnost uzavření svých obchodů.

 

Analytika a reporting snadno a rychle

Úspěšný obchodník potřebuje být u klientů. Neustálé vykazování schůzek a sepisování poznámek ho může zdržovat. Zejména obchodníci jsou „ťukáním“ dat do počítače často otráveni. Co kdybychom jim pomohli?

Záznam o návštěvě zákazníka se v systému objeví sám (identifikuje GPS polohu a adresu klienta). Poznámky se automaticky synchronizují z aplikace OneNote přímo k údajům zákazníka v CRM systému. Není to zázrak, je to nativní funkčnost Microsoft Dynamics 365.

Využijte moderní technologie pro svůj byznys naplno. S řešením Microsoft Dynamics 365 se budoucnost stává přítomností.

 

Autor: Jaromír Šponar

Pin It on Pinterest

×