ŘEŠENÍ DYNAMICS 365

Dynamics 365 propojuje CRM a ERP systémy s dalšími praktickými aplikacemi v online prostředí. Svůj software můžete rozšiřovat a rozvíjet dle aktuálních potřeb. Ty nejlepší informační systémy Microsoftu jsou nyní online za cenu pronájmu (SaaS – Software as a Service – Software jako služba) a jsou přizpůsobeny pro každé odvětví a každou firmu, pro každého člena týmu a jeho práci. Nový zákaznicky orientovaný model umožňuje vytvořit informační systém přesně tak, jak chcete, a koupit jen funkce, které potřebujete. Dynamics 365 bourá bariéry mezi lidmi, usnadňuje spolupráci, zvyšuje efektivitu a urychluje obchodní procesy. Členové týmu mají přístup ke všem údajům potřebným pro úspěšnou práci. Data jsou dostupná online kdykoliv, kdekoliv a z jakéhokoliv mobilního zařízení, i v lokalitách bez dostupnosti internetu.

Vlastní informační systém si můžete poskládat z aktuální nabídky modulů, jejichž popis najdete níže:

OBCHOD

Obchod (CRM)

Růst prodeje, správné cíle, rychlejší výhry.
Nástroje pro rychlé, přehledné a efektivní plánování obchodu přinášející zvýšení výkonu prodejního týmu a růst zisku. Zaměřeno na včasné zachycení a vedení obchodních příležitostí, 360° řízení vztahů se zákazníky, tvorbu kvalifikovaných nabídek, sledování a vyhodnocování objemu prodeje a výkonu obchodníků.

Aplikace Sales pro oblast obchodu napomáhá navýšení a zrychlení prodeje výrobků a služeb. Díky inteligentnímu řešení můžete své zákazníky lépe poznat, předvídat jejich potřeby a aktivně budovat obchodní vztahy vedoucí ke zvyšování klientské spokojenosti a loajality. Vestavěná digitální inteligence a automatizace obchodních procesů kontroluje náklady a napomáhá růstu příjmů z prodeje. Automatizované aplikace a práce s daty umožňuje soustředit se na priority v obchodních příležitostech a kontaktech. Maximalizuje se tak výkon celého prodejního týmu. Obchody uzavíráte rychleji díky efektivní spolupráci a využití kontextu informací ze systému pro řízení obchodu. Prediktivní analytické nástroje, automatizované procesy a propojení aplikace s Office 365 pomáhá sledovat komunikaci se zákazníkem od prvního kontaktu až po uzavření smlouvy a zákaznickou péči. 360° pohled na zákazníka zajistí dokonalé zvládnutí celého obchodního procesu. Díky využití umělé inteligence již není nutné manuálně zadávat všechna data do systému. Aplikace automaticky získává a analyzuje informace z propojených zařízení, včetně kancelářských nástrojů a poskytuje ucelený přehled a připomínky pro efektivní řízení obchodních vztahů. Automatizovaná asistence osobního prodeje zajišťuje vyšší produktivitu. S využitím aplikace OneNote pracuje obchodní tým společně. Spolupracuje a sdílí znalosti a zkušenosti, záznamy o schůzkách, událostech a další prodejní dokumenty. Pomáhá určit a soustředit se na stěžejní obchodní případy a kontakty. Poskytuje porozumění struktuře, procesům a činnostem firmy, aktuální informace o její situaci. Obchodníci tak vždy vědí, jak a kdy se zákazníkům věnovat. Dokonalé propojení informací a spolupráce podporuje zdravou soutěživost obchodního týmu. Jednoduché a přehledné zobrazení umožňuje snadné sledování výsledků a nastavení správných cílů.

FINANCE

Finance (ERP)

Účetnictví snadno a přehledně.
Nástroje pro ekonomické řízení poskytují přehledně na jednom místě vše kolem finančního hospodaření firmy. Účetnictví, fakturace, výkazy a další dokumenty snadno a rychle.

Představuje přehled o celé firmě na jednom místě. Dynamics 365 for Financials představuje řešení pro jednoduché řízení obchodu a financí pro všechny malé a středně velké organizace. Pokrývá procesy objednávek, prodeje, fakturace a reportingu. Propojuje podnikání tak, že dokáže konsolidovat více systémů do jediného, úzce spolupracuje s Office 365 a šetří tak čas zaměstnanců. Umožňuje činit lepší rozhodnutí díky přehledným analýzám a reportingu pro správné vyhodnocování dat. Běží v cloudu, což znamená, že Odvětví rychle pořídíte a okamžitě využíváte, změna systémů finančního řízení pak již není překážkou.

ZÁKAZNICKÝ SERVIS

Zákaznický servis (CRM)

Kvalitní péče o zákazníka, individuální přístup, profesionální služby.
Nástroje zajišťující maximální zákaznickou spokojenost a loajalitu díky propojení samoobslužných portálů, přímých služeb i asistovaných služeb.

Zaměřeno na získání věrnosti zákazníků na celý život. Aplikace Customer Service umožňuje poskytovat prvotřídní služby vedoucí k loajalitě a retenci zákazníků. Zvyšuje celkový dojem a zákaznickou spokojenost přes podporu samoobslužných portálů, přímých služeb (peer-to-peer) a asistovaných služeb. Jednotná platforma umožňuje poskytovat služby zákazníkům kdykoliv a prostřednictvím jakéhokoliv kanálu. Pracovníci mají informace vždy k dispozici, a proto je mohou zákazníkovi poskytnout aktuálně dle jeho potřeb, přání a očekávání. Díky samoobslužnému portálu v kombinaci s online komunitní komunikací a znalostní databází mohou zákazníci sami vyhledat a získat informace, které požadují. V případě potřeby pak mohou snadno přejít k asistované podpoře. Pracovníci mohou zvládnout interakci služeb z počítače nebo mobilního zařízení. Na rozdíl od jiných help-desk software, Customer service poskytuje jednotný přístup ke všem informacím. Snadno a rychle tak umožní poskytnout personalizované služby. Poskytuje prostor pro rychlé otázky a odpovědi napříč kanály. Pravidelně hodnotí a udržuje aktuální a relevantní odezvy. Umožnuje také hloubkové analýzy pro měření vlivu odpovědí. Vestavěná digitální inteligence – znamená predikci a proaktivitu v poskytování služeb zákazníkům pomocí analytických nástrojů. Přináší interaktivní přehledy a vizualizace dat a umožňuje tak identifikovat trendy a předvídat příležitosti. Možnost automatické identifikace volajícího a přesměrování hovoru na ty správné pracovníky a sledování plnění servisních smluv v reálném čase za celý tým zákaznické péče.

SERVIS V TERÉNU

Servis v terénu (CRM)

Rychlost, profesionalita, zákaznická spokojenost.
Nástroje pro rychlé a profesionální řízení servisních služeb v terénu – instalace, opravy, údržby. Kvalitní servis díky integrované komunikaci se zákazníkem, posílení práce dispečerů a maximální informovanosti a vybavenosti pracovníků v terénu.

Field service je tím pravým Řešením pro vás, pokud podnikáte v oblasti poskytování servisních služeb zákazníkům v terénu. Field Service je silný nástroj pro firmy provádějící pravidelné servisy, jednorázové instalace a opravy a pro organizace poskytující další pravidelné či jednorázové služby – např. úklidové služby, pečovatelské služby, služby osobních poradců. Kvalitní servis, vyšší produktivita, spokojenost a loajalita zákazníků posílí vaši firmu na cestě k úspěchu.

Marketing

Marketing (CRM)

Správné cílení, zaujetí, profesionální kampaně, snadné měření a vyhodnocení.
Nástroje pro efektivní oslovení a zaujetí zákazníka, vytváření povědomí o značce, snadné vedení kampaní a přehledné měření a vyhodnocování.

Oblíbená aplikace Adobe Marketing Cloud poskytuje komplexní marketingové aktivity pro oslovení a získání zákazníků a posílení jejich povědomí o značce, službách a produktech. Přináší sjednocenou a správnou zákaznickou profilaci jako základ pro integrovanou, vícekanálovou marketingovou komunikaci. Zaměřeno na člověka, nikoliv na masy. Umožňuje vytvářet kampaně, které jsou osobní, kontextové a obsahově bohaté s cílem maximalizace loajality a celkové hodnoty zákazníků. Umožňuje koordinaci kampaní napříč všemi kanály a plošné měření návratnosti investic.

PODNIKOVÉ PROCESY

Podnikové procesy (ERP)

Správná rozhodnutí, pozitivní proměna podnikání, růst vlastním tempem.
Nástroje pro efektivní řízení provozu, zrychlení a zkvalitnění výrobních procesů a rychlý růst produktivity poskytují inteligentní uživatelské rozhraní, využívají internet věcí, přináší osvědčené obchodní strategie pro správná rozhodnutí. Podnikání kdykoliv a kdekoliv.

Kompletní ERP moduly Dynamics 365 pro provozní řízení pomáhají firmám rozvíjet jejich činnosti rychlým tempem. Výroba – díky chytrému využití tohoto řešení s oblastmi distribuce, zákaznického servisu, obchodu i marketingu lze inovovat produkty a rozvíjet procesy pro naplnění zvyšujících se očekávání. Kontinuita ERP systému pro provoz pomáhá zjednodušit řízení výroby, urychlit vývoj produktu, pružně nabízet alternativy dodání. Maloobchod – všechny informace o produktu i o zákazníkovi jsou k prodejcům k dispozici tak, aby mohli poskytnout okamžité a personalizované služby, ať již je to při osobním prodeji nebo při virtuální či telefonické komunikaci. V oblasti maloobchodního prodeje Dynamics 365 přináší efektivní obchodování, rychlejší prodej zboží a pozitivní zkušenosti zákazníků. Finance – Dynamics 365 poskytuje bezprostřední zobrazení všech důležitých čísel a dat díky analytickým nástrojům. Přehledné reporty přinášejí relevantní informace potřebné pro strategické řízení firmy a sledování klíčových oddělení. IT – Dynamics 365 umožňuje získat informace v reálném čase na téměř jakémkoliv zařízení a to kdykoliv. Dynamics 365 běží v cloudu, takže se snadno integruje s různými i staršími systémy po celém světě. To přináší firmám schopnost rychlé transformace, hospodárné pokrytí IT potřeb a možnost růst vlastním tempem.

PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ

Projektové řízení (CRM)

Porozumění zákazníkovi, profesionální přístup, optimalizace procesů.
Nástroje pro plánování, vytváření, vedení a vykazování projektů. Zaměřeno na pochopení zákaznických potřeb, informovanost a profesionalizaci projektového týmu, optimalizaci růstu a posílení pozice spolehlivého dodavatele vedoucí k vyšší klientské loajalitě.

Project Service Automation je tím pravým řešením pro každého, kdo hledá silné nástroje pro efektivní vedení projektů. Aplikace Dynamics 365 Project Service pomáhá řídit alokaci lidí pracujících na projektech, řeší vykazování času na jednotlivých činnostech, jejich fakturaci zákazníkům a to i pro externí pracovníky. Využívání nástrojů pro projektové řízení umožňuje firmám vytvářet hodnotné dlouhodobé vztahy se zákazníky, získat jejich důvěru a spokojenost, posiluje výkonnost týmu díky komplexnímu přehledu o vztazích se zákazníkem. Jedná se o inovativní řešení pro posílení firemní agility, udržení konkurenceschopnosti a růst podnikání. Automatizovaný prodej umožní vašemu týmu lépe porozumět zákazníkovi a jejich sociální postřehy tak učiní každou schůzku významnou a produktivní váš tým může spolupracovat díky aplikaci pro sledování a navrhování s využitím 360° pohledu na zákazníka. Snadná spolupráce mezi obchodními a projektovými manažery při vytváření odhadů pro automatizaci profesionálních služeb je tato aplikace propojena s Microsoft Project, silným nástrojem pro plánování, vaše projekty tak budou plánovány od počátečních odhadů až do finální podoby. Sjednocení přidělování zdrojů a plánování zakázek. Manažeři tak přiřadí ty nejvhodnější konzultanty ke každému projektu na základě jejich dovedností, dostupnosti a zájmu. Tato optimalizace probíhá na základě propojení s oblastmi prodeje, zákaznického servisu a servisu v terénu. Poskytuje vašemu týmu přístup k výkonným a snadno ovladatelným mobilním aplikacím pro iOS, Android a Windows. S nimi lze vybírat projekty, získávat dovednosti, řídit plány, harmonogram a náklady, to vše ve spolupráci s Office 365 kdykoliv a kdekoliv. Přináší vyšší produktivitu. Podává podrobné informace o pracovnících, jejich přiřazení k zákazníkům, schvalování práce a aktualizace stavu projektu jsou přehledně zobrazeny v počítači, webovém prohlížeči i v mobilních aplikacích. V kombinaci s Microsoft Flow lze všechny úkoly automatizovat tak, aby vše probíhalo hladce, kdykoliv a kdekoliv. Sledování času a práce na projektech je tak jednodušší. Kontrola, posouzení a schvalování nákladů a práce přehledně na jednom místě. Manažeři mohou vytvářet, schvalovat a rozesílat faktury prostřednictvím e-mailu i webu. Aplikace Project Service pracuje s vašimi finančními systémy, vše zůstává kompatibilní a jednoduché.

NÁKUP & DODAVATELÉ

Systém řízení vztahů s dodavateli (SRM)

Porozumění dodavateli, profesionální přístup, optimalizace procesů.
V mnoha organizacích představuje nákupní proces činnost zaměstnávající velký počet lidí v různých divizích a odděleních, kteří nakupují materiál, zboží a služby od velkého počtu dodavatelů. Vzácně se však nákupní role jednoho oddělení koordinují s nákupními úkoly ostatních oddělení. Mnozí odběratelé jsou také odkázáni sami na sebe ve vyhledávání nových a udržení stávajících dodavatelů. Je to často proto, že organizace neposkytuje svým odběratelům o dodavatelích komplexní informace, které by jim pomohly v rozhodování, jaké dodavatele použít v jakých obchodních situacích.SRM (Supplier Relationship Management) od společnosti WEBCOM je specializovaná softwarová aplikace určená pro řízení dodavatelských vztahů postavená na platformě Microsoft Dynamics 365 a poskytne vám odpovědi na následující otázky:
  • Co nakupujeme od jednotlivých dodavatelů?
  • Jaké množství a za jaké ceny?
  • Jsou naši dodavatelé nezávislé subjekty nebo jsou majetkově provázaní?
  • Jak jsou kapitálově silní naši dodavatelé?
  • Jaká případná rizika pro nás představuje konkrétní dodavatel?
  • Máme společné dodavatele s našimi konkurenty?
  • Jak se v časem mění naše nákupní praxe?

Řešíte odpovědi na některou z těchto otázek a chcete mít informace v jednom systému?

SRM je propojený s účetním softwarem, nebo ERP systémem (SAP R/3, Microsoft AX, a další), kde se evidují faktury a platby jednotlivým dodavatelům, aby bylo možné vyhodnotit plnění vysoutěžených podmínek a cen, porovnávat zasmluvněný a reálný spend u dodavatelů, ale i vyhodnocovat kvalitu jednotlivých fakturovaných dodávek. Tato část systému umožní Category managerům vyhodnocovat portfolio dodavatelů v dané kategorii, přizvat je k novému poptávkovému řízení a zajistit plynulé dodávky. Managementu nákupního oddělení dashboardy odhalí potenciální úspory a možnost nastavit plán úspor podle jednotlivých kategorií.

Dynamics 365 je cloudové řešení nové generace. Je postaveno na společném datovém modelu a aplikační platformě Azure. Tak je zajištěna jednotnost, interoperabilita a rozšiřitelnost v přirozené integraci s Office 365 a dalšími aplikacemi Microsoft. Uživatelské prostředí aplikací je známé, intuitivní a hodnoceno jako velmi přívětivé. Díky tomu již není třeba řešit nákladná propojení produktů rodiny Microsoft Dynamics.
Společnost WEBCOM a. s. patří mezi největší a nejvýznamnější partnery Microsoft pro oblast podnikových informačních systémů. Díky přístupu k nejmodernějším technologiím, vývojářským nástrojům a metodám implementace softwarových produktů poskytuje ta nejlepší řešení na míru. Dodává jedinečná řešení pro oblasti financí, obchodu a marketingu, zákaznického servisu, řízení techniků v terénu, call center, výroby a projektového řízení. WEBCOM a.s. je lídrem na českém trhu v nabídce Microsoft Dynamics.

Pin It on Pinterest

×